Monday 25 April 2016

Attn Ralph Goodale Re the CSE etc I called Bill Robinson and several others

https://www.scribd.com/doc/310394131/The-Advisory-Council-on-National-Security-in-2005

---------- Original message ----------
From: David Amos <motomaniac333@gmail.com>
Date: Mon, 25 Apr 2016 13:37:24 -0400
Subject: Re: Attn Ralph Goodale Re the CSE etc I called Bill Robinson and several others to remind them of the document hereto atached
To: "ralph.goodale.a1" <ralph.goodale.a1@parl.gc.ca>, "stephen.harper.a1" <stephen.harper.a1@parl.gc.ca>, "Kellie.Leitch.C1A" <Kellie.Leitch.C1A@parl.gc.ca>, gopublic <gopublic@cbc.ca>, leader <leader@greenparty.ca>, "elizabeth.may" <elizabeth.may@parl.gc.ca>, investigations <investigations@cbc.ca>, pm <pm@pm.gc.ca>, pmilliken <pmilliken@cswan.com>, charters <charters@unb.ca>
Cc: David Amos <myson333@yahoo.com>

---------- Forwarded message ----------
From: Elizabeth.May@parl.gc.ca
Date: Mon, 25 Apr 2016 17:12:26 +0000
Subject: Thank you for contacting the Office of Elizabeth May, O.C., M.P
To: motomaniac333@gmail.com

Thank you for contacting me. This response is to assure you that your
message has been received. I welcome and appreciate receiving comments
and questions from constituents.

I receive a much larger volume of correspondence (postal and email)
than the average MP. My office replied to over 400,000 pieces of
correspondence 2014. All emails are reviewed on a regular basis,
however due to the high volume of emails my office receives, I may not
be able to respond personally to each one.

My constituents in Saanich-Gulf Islands are my highest priority. If
you are a constituent, please email
elizabeth.may.c1a@parl.gc.ca<mailto:elizabeth.may.c1a@parl.gc.ca>. To
help me serve you better, please ensure that your email includes your
full name and street address with your postal code.

For meeting requests and invitations, please email
requests@greenparty.ca<mailto:requests@greenparty.ca>.

Thank you once again for contacting me.

Elizabeth May, O.C., M.P.
Member of Parliament for Saanich-Gulf Islands
Leader of the Green Party of Canada

--

Je vous remercie d'avoir communiqué avec moi. La présente réponse vous
confirme que votre message a été reçu. Les questions et les
commentaires des électeurs sont toujours les bienvenus.

Je reçois une correspondance (postale et électronique) beaucoup plus
abondante que le député type. Mon bureau a répondu à plus de 400 000
lettres en 2014. Tous les messages électroniques sont lus
régulièrement, mais, en raison de l'abondance des courriels reçus à
mon bureau, il se peut que je ne sois pas en mesure de répondre
personnellement à chacun d'entre eux.

Mes électeurs de Saanich-Gulf Islands passent en premier. Si vous êtes
un électeur, veuillez écrire à
elizabeth.may.c1a@parl.gc.ca<mailto:elizabeth.may.c1a@parl.gc.ca>.
Pour m'aider à mieux vous servir, veillez à ce que votre courriel
comporte votre nom complet, votre adresse municipale et votre code
postal.

Pour les demandes de rencontre et les invitations, veuillez écrire à
requests@greenparty.ca<mailto:requests@greenparty.ca>.

Je vous remercie encore d'avoir communiqué avec moi.

Elizabeth May, O.C.
Députée de Saanich-Gulf Islands
Chef du Parti vert du Canada

No comments:

Post a Comment